Pepp, pepp!

Har ikke blitt blogget her så mye idet siste. En kunne tro at det var grunnet late dager på stranda, men det er det selvfølgelig ikke. Det er jo fordi vi holder på å arrangere verdens beste Oslo Queer Festival!
Og det blir uforskamma bra. Sånn i all beskjedenhet.

Så, A, hva gleder du deg til?

Vel, først så er det workshopene. Tegne tegneserier, sensation-play, queeraktivisme, skeiv verden skal holde en workshop som jeg tror blir kjempeinteresant, intersex og veldig mye annet veldig gøy. Også kommer kvelden og da er det konserter og dansing og performance og lykke.

Men mest av alt gleder jeg meg til å skape tryggere rom uten alkohol og normer sammen med alle de fine menneskene som kommer på festivalen. For det er det jeg syns er det fineste.

Vi skal starte hele festivalen med en kjempeworkshop der vi skal snakke om og tenke over hvordan en kan skape trygghet for andre. Og alle kommer til å bli delt opp i grupper, så en blir kjent med noen med en gang.
Så om du syns det er skummelt å komme på festivalen fordi du ikke kjenner noen, så kan du komme kl 16.00 på torsdag. Eller på starten av alle de andre dagene, det skal være en mindre tryggere rom workshop hver dag.

Gleder meg som en liten unge!

/A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar